درباره‌ی شرکت حمید صنعت فرد

شركت حميد صنعت فرد در سال ۱۳۷۴ با هدف توليد و ساخت قطعات و قالب‌های صنعتی، كشاورزی و خودرو به شماره ۱۱۲۷۰۹ در تهران به ثبت رسيد و در سال ۱۳۸۶ به اداره ثبت شهرستان رباط کریم با شماره ثبت ۷۴۲ انتقال یافت هم‌اكنون اين شركت مشغول به توليد انبوه انواع قطعات و مجموعه‌های خودرو و همچنین طراحی قطعات جديد می‌باشد.

این شرکت دارای قرارداد همکاری با شرکت‌های پژو و سیتروئن است. در سال ۱۳۹۶ این شرکت برای توسعه محصول و وارد شدن به بازار سایر قطعات پلاستیکی اقدام به تحقیق در بازار نمود و پس از بررسی محصولات مختلف و فن‌آوری‌های مورد استفاده در این صنعت اقدام به افتتاح کارخانه جدید خود در شهر صنعتی پرند گرفت. مجموعه جدید به صورت تخصصی و با ماشین‌آلات پیشرفته اروپایی برای تولید قطعات مورد نیاز در صنعت بسته‌بندی تجهیز شده است. خطوط تولید کارخانه جدید به صورت کامل با انتقال تکنولوژی از شرکت نگری‌بوسی ایتالیا خریداری و راه‌اندازی شده است و قابلیت تولید ظروف ۲۰ لیتری پلاستیک با تکنولوژی I.M.L را داراست. طراحی محصولات این شرکت توسط شرکت‌های اروپایی انجام گرفته و در سازمان ثبت اسناد کشور به شماره ID-25174 به صورت انحصاری ثبت گردیده است.

شرکت حمید صنعت فرد با سابقه حدود ۲۰ ساله خود در صنعت خودرو ایران به صورت تخصصی قطعات و مجموعه‌های دقیق و پیچیده را تولید می‌نماید. تخصص اصلی این شرکت تولید انواع قطعات سیستم سوخت‌رسانی خودروها می‌باشد.

همچنین این شرکت با تکیه بر تیم مهندسی خود قادر به طراحی و تبدیل قطعات فلزی خودرو به قطعات پلاستیکی با تکنولوژی‌های متنوع است. این تبدیل مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها موارد ذیل می‌باشد.

۱. کاهش وزن قطعات و در نتیجه آن کاهش مصرف سوخت خودرو و آلایندگی پایین‌تر خودروها

۲. کاهش قیمت تمام شده قطعات

۳. کاهش صداهای ناهنجار به علت ارتعاش

۴. تولید یکنواخت قطعات و کیفیت بالاتر آن

۵. مقاومت به خوردگی و زنگ‌زدگی